Forum BMW CLUB KALISZ Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

bmw e36 gruby
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW CLUB KALISZ Strona Główna -> GALERIA WOZÓW PRZYJACIÓŁ KLUBU
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kazukiorg
PREZES



Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 1690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 19:30:52 30-01-2014    Temat postu:

W Twoim przypadku jasne, że żeby obejrzeć dokładnie chłodnicę lepiej było ją wymienić, ale ja potrzebuje tylko wymienić pewnie oringi na korku spustowym i jakby się udało to fajnie było by jak najmniej płynu spuścić. A ja oringi, simmeringi i łożyska dobieram w Bosch'u na Młynarskiej w pawilonach na wysokości BB.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gruby




Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 19:39:23 30-01-2014    Temat postu:

A wiem gdzie Smile Myślę że się uda zrobić tak jak piszesz. Spójrz na rysunek i pod nr 9 też będą dwa male o ringi wymiarów nie pamiętam ale polecam je też wymienic Smile Ta część nr 9 przy chlodnicy będzie koloru niebieskiego. Tam będzie taka mala blokada. Uważaj zebys jej nie zgubił . . .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazukiorg
PREZES



Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 1690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 20:01:21 30-01-2014    Temat postu:

Ja już spuszczałem zaworkiem płyn Wink Właśnie nigdzie nie znalazłem wymiarów tych oringów, przez co nie zostaje mi nic innego jak odkręcić i pojechać dobrać na miejscu w sklepie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gruby




Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 17:16:19 31-01-2014    Temat postu:

Chlodnica nie leci Smile
Zakupilem sobie u Bartka ori uchwyt do bagażnika na trójkąt ostrzegawczy. Jeden koniec leży na osłonie lampy a drugi na uchwycie . Pasuje idealnie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gruby dnia 17:17:59 31-01-2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazukiorg
PREZES



Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 1690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 18:55:49 31-01-2014    Temat postu:

Poka zdjęcia xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gruby




Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 16:49:31 07-02-2014    Temat postu:

Lampka z przodu z jupiterkami i tylne lampki (dzielone i pół zapalane z wlacznika) podłączone. Działają jak powinny.
Jutro wrzuce zdjęcia .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazukiorg
PREZES



Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 1690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 18:12:33 07-02-2014    Temat postu:

Dużo było rozbierania ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gruby




Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 19:35:30 07-02-2014    Temat postu:

Rozbierania nie bylo dużo. Bardziej nazwał bym to dlubaniem. Przy przedniej lampce musiałem przylutowac dwa mostki do jupiterków żeby je rozdzielić.
Pod podsufitka musiałem przeciągnąć dwa przewody jeden to plus po zapłonie zasila jupiterki . Drugi to stała masa do tylnych lampek wlaczanych przelacznikiem. Z tylu jest masa ale ona zanika po zamknięciu drzwi a potrzebna jest masa na stale. Uzyskałem całkiem fajny efekt. Niby zwykle lampki z wylacznikiem ale zawsze Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazukiorg
PREZES



Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 1690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 20:08:07 07-02-2014    Temat postu:

A skąd pociągnąłeś zasilanie na zapłonie do jupiterków ? Bo właśnie też muszę w zielonej tak zrobić, żeby uruchomić jeszcze lampki pod kurtynami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gruby




Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 20:31:36 07-02-2014    Temat postu:

+ ze stacyjki masz w niebieskim przekaźniku pompy
paliwa. To kabel czrwono-biały. Są
dwa czerwone grubszy i w nim jest stały "+" i cieńszy
"+" po stacyjce.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gruby




Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 20:33:22 07-02-2014    Temat postu:

Można też spod radia bo ori jest po zapłonie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gruby




Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 16:15:07 01-03-2014    Temat postu:

Wymieniłem dzisiaj olej do wspomagania. Stary nadawał się tylko do utylizacji. Kupilem 2 l oleju firmy Venol odpowiednik Dextron 2
Umieszczam instrukcje wymiany:

1. Auto na podnosnik lub przod w powietrzu aby sie
dostac pod spod i aby kola sie mogly krecic w
powietrzu.
2. Odczepiamy waz odchodzacy od zbiorniczka do
pompy\maglownycy (czyli odczepiamy waz na koncu
nie przy zbiorniczku tylko na drugim jego koncu)
3. Czekamy az plyn zleci (przypominam oby nie lac
oleju na ziemie tylko do naczynia i oddac do utylizacji)
a nastepnie krecimy kierownica ze 20 razy lewo do
konca na zmiane z w prawo na wylaczonym silniku. Po
okolo tych 20 obrotach nie powinno juz nic wyciakac z
rozlaczonego układu.
4. Laczymy uklad na nowo. Zakrecamy srube aby nie
wystrzelila pod cisnieniem i nalewamy nowy plyn
do zbiorniczka. Krecimy nadal pare razy na zgaszonym
aucie i kontrolujemy poziom plynu, nastepnie zakrecamy
zbiorniczek i odpalamy auto i krecimy pare obrotow
lewo prawo.
5. Stawiamy auto na ziemi i robimy pare ''rundek'' na
parkingu etc. aby mozna bylo poskrecac do konca
kierownice w lewo i prawo , robimy tak az przestanie
buczec, ewentualnie dolewamy plynu.
Można też odpalić auto jak jest spuszczony płyn wtedy pompa powinna wyrzucić resztki płynu ale ja balem się że zatre pompę.
6. Tu mozna by zakonczyc wymiane, bedzie ona
napewno polepszeniem dzialania i zywotnosci pompy
ale mozna to zrobic lepiej, tak jak to opisze dalej.
7. Po punkcie 5 na nowo podnosimy auto spuszcamy
olej, wykrecamy zbiorniczek, czyscimy go np. benzyna
ekstrakcyjna ,zakladamy go, zamykamy obieg laczac
weze na dole i zaciskajac cybanty i napelniamy
zbiorniczek na nowo i postepujemy od nowa z punktami
4 i 5 w ten sposob mamy prawie 100% nowego,
czystego plynu wspomagania. Dodam ze do takiej
wymiany spokojnie wystarczy 2 baniaczki po 1 litrze i jeszcze
zostanie do tego dochodza
nowe cybanty i to tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gruby




Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 16:31:30 01-03-2014    Temat postu:

Gdy auto bylo na podnosniku zobaczylem maly wyciek w okolicach czujnika/wlacznika biegu wstecznego. Odpiolem kable, które do niego dochodzą i próbowałem dokrecic. Próba skończyła się ukreceniem dziada. Było troche kombinacji ale udało się. Zamontowalem drugi sprawny czujnik i światła biegu wstecznego działają Smile Wokół czujnika wszystko umyte i narazie wszędzie jest sucho .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eric
SKARBNIK



Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 1740
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Kalisza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 21:12:15 01-03-2014    Temat postu:

jak coś się nie chce odkręcić zazwyczaj puszcza nie koniecznie tam gdzie byśmy chciel;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gruby




Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 18:03:39 16-03-2014    Temat postu:

Moja zielona babcia przez weekend zrobiła 600 km bez problemów Smile Jestem zadowolony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW CLUB KALISZ Strona Główna -> GALERIA WOZÓW PRZYJACIÓŁ KLUBU Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następny
Strona 8 z 12

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin