Forum BMW CLUB KALISZ Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Diesel vs LPG , co o tym myślisz ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW CLUB KALISZ Strona Główna -> MECHANIKA I NIE TYLKO
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bizon




Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pleszew
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 23:42:40 04-10-2011    Temat postu:

Co do postu Martina wszystko się zgadza tylko z tą mocą jest tak... jak założysz sekwencję wszystko będzie ok, ale jak coś tańszego to uważaj, przykładowo w e34 325i standardowy gaz, zatyka dolot i ogranicza dopływ powietrza w takim stopniu, że moc spada do około 130KM a moment obrotowy mamy jak w Hondzie Civic.
Także, warto się zainteresować jaki model i co do niego pasuje Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Martin
KLUBOWICZ



Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1026
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice KALISHA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 20:46:19 05-10-2011    Temat postu:

Tak na chłopski rozum to wątpie by ktoś pakował do swojego wozu coś gorszego zamiast dobrego ,ale zdażyć się może komuś taki patent - tak na marginesie to ja nie muszę uważać ,bo nie świta mi pakować do swojej gazu Wink Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eric
SKARBNIK



Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 1740
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Kalisza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 16:31:08 06-10-2011    Temat postu:

Ja tam zakładałem gaz do swojej i instalacja zwróciła się po nie całym roku Very Happy
jakoś nie żałuję że zamontowałem gaz. Nie płaczę że muszę gdzieś jechać i będzie mnie to drogo kosztowało. Dużo więcej mi nie pali bo raz na trasie mi wyszło spalanie 9l LPG przy czym nie czuję spadku mocy na gazie.
Pytanie co wybrać to kwestia gustu. Ja tam za dieslem nie jestem i wolę szeroki zakres obrotów i łututututututuuuuuu Very Happy poza tym weźmy np zimę, dużo diesli ma problem przy niskich temperaturach a benzyna raczej mniej.

Ja stawiam na Pb z LPG


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bizon




Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pleszew
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 13:07:38 10-10-2011    Temat postu:

Jeżeli diesel ma problem zimą to coś jest nie tak.
Też narzekałem, wymieniłem i przy -25 odpalała, a i tak powinien mieć więcej mocy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matus
KLUBOWICZ



Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 20:35:21 30-01-2012    Temat postu:

trasa Kalisz->Jarocin /Jarocin -> Kalisz + pare km po city 120km = 33zl na LPG z 2.8l a kolegi audi TDI 1.9 robimy za 45zl

Dla mnie oczywiste ze LPG sie oplaca nawet przy stracie mocy 5% to i tak nie ma lipy bo duzy silnik na spory zapas :p
pozatym mniej stresu bo jak cos sie zrypie to najwyzej silnik do wymiany a czesto turbina do dizla jest w cenie silnika benzynowego :p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW CLUB KALISZ Strona Główna -> MECHANIKA I NIE TYLKO Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin