Forum BMW CLUB KALISZ Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Problem z obrotami silnika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW CLUB KALISZ Strona Główna -> MECHANIKA I NIE TYLKO
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
M0Z4RT




Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 16:49:08 05-11-2009    Temat postu: Problem z obrotami silnika

Witam Exclamation
Mam problem z obrotami silnika M20B20 w E30 320i.
Na biegu jałowym przy zimnym silniku chodzącym na benzynie obroty sięgają
prawie 3k. Po rozgrzaniu silnika spada do 2,5k.
Podczas zasilania LPG na ciepłym silniku chodzi dobrze ale obroty są na około 1k-1,2k na biegu jałowym.
Przy odpalaniu samochodu na zimnym silniku pracującym na LPG, auto się dławi,
bardzo nierówno chodzi i spadają obroty a potem silnik zdycha.
Jak ruszam na LPG przy zimnym silniku muszę dodawać dużo gazu żeby w ogóle ruszył i rusza ze znacznym opóźnieniem. Zamula jak cholera Sad
Wcześniej wymieniłem wszystkie świece na nowe (NGK) i przeczyściłem wtryski.
Co to u licha może być Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Martin
KLUBOWICZ



Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1026
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice KALISHA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 17:21:00 05-11-2009    Temat postu:

Najprawdopodobniej silniczek krokowy lub przepływka jeżeli posiadasz Wink
Ponadto to nie wyklucza tej usterki -przyczyna może leżeć też w przewodach zapłonowych -możliwości wiele-pierwsze co to sprawdź silniczek krokowy Wink Tylko nie czyszczeniem silniczka krokowego tylko przełóż na chwile jakiś dobry -może być używany-tak więc działaj Cool


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Martin dnia 17:22:23 05-11-2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
M0Z4RT




Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 08:46:48 16-04-2010    Temat postu:

Znalazłem powód zawyżonych obrotów.
Okazało się że to przez linkę od gazu a dokładniej jej plastikową końcówkę znajdującą się tuż przy silniku.
To małe plastikowe badziewie było ukruszone od środka tak, że na pierwszy rzut oka wszystko wydawało się w porządku. Za linkę zapłacę 21zł.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez M0Z4RT dnia 08:47:36 16-04-2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mieszczu




Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 15:23:02 16-04-2010    Temat postu:

na przyszlosc... jak by byly takie sytuacje... to bankowo silniczek krokowy... mialem w e34 przy uruchomieniu silnika 3tys obrotow i praktycznie po rozgrzaniu silnika niewiele mniej... pojechalem w jedno miejsce facet akurat mial zamowiony ten silniczek do innego auta ale wpakowal mnie... i wszystko co bolalo to jak reka odjął mialem to za smieszne naprawde pieniadze zrobione i na miejscu ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW CLUB KALISZ Strona Główna -> MECHANIKA I NIE TYLKO Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin