Forum BMW CLUB KALISZ Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

SWAP BMW E30 1.6 Gaznik na co i gdzie??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW CLUB KALISZ Strona Główna -> MECHANIKA I NIE TYLKO
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michaeltwice




Dołączył: 31 Paź 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: 16:27:15 31-10-2016    Temat postu: SWAP BMW E30 1.6 Gaznik na co i gdzie??

Witam.

Tak jak w temacie mam bmw e 30 1.6 w gazniku z 84r. jednakze ten silnik jest juz martwy. Pomyslalem wiec zeby wrzucic w moje coupe cos wiekszego. Czy wiecie moze gdzie mozna taki zabieg wykonac w Kaliszu?
Myslalem nad 2.0 lub 2.5.
Jakie to mniej wiecej koszta i czy to w ogole mozliwe?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daniel e36
ZAŁOŻYCIEL



Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kuchary
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 22:21:39 28-11-2016    Temat postu:

Hej jest mozliew ale koszty beda srogie . Do kostu silnika skrzyni musisz dołożyć kosz elektryki ktora praktycznie musi byc robiona od nowa pod wtrysk , nie mysle tu swiatlach . Musial bys dorwac dawce i przlozyc wszystko .mysleiz kolo 3k minimum

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bobeq




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 502
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 16:53:36 30-12-2016    Temat postu:

Nie pakuj 2.0 bo raczej to nie ma sensu chyba ze cieszy cie 150koni i spalanie jak 2.5. Grzebanie masz z wałem ,servem, i wiązką ,potrzebujesz łapy silnika od e35 2l albo 2.5 ,chłodnica od diesla 2.4 ze zbiorniczkiem ew pakujesz od e36 2.0 taniej wychodzi i kładziesz visco od TDSa jest mniejsze zeby nie miotało o chłodnice .No i kwestia zawieszenia teoretycznie grube lagi powinny być bo silnik cięższy itp ,ale to już jest twoja sprawa. M50b20 kupisz za 1000zł max z wiązką a 2.5 musisz mieć minimum 2tys przy dobrych wiatrach. Najlepiej kupić dawcę e34 .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
losiek162




Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 14:08:29 09-01-2017    Temat postu:

Jak chcesz zainwestować w e30 bo blacha jest 100% zdrowa bądź naprawiona to jak najbardziej rób swap a najlepiej jakiś M50B25 NV ale powiem szczerze że i 2.0 w e30 fajnie jeździ ale jak mówią poprzednicy gratów musisz mieć sporo i pieniędzy też ale końcowy efekt jest zachwycający takich aut już nie będzie . Kiedyś ze znajomym robiliśmy jego e36 tylko nie swap ale konkretny remont tzn. wszystko prawie jak z fabryki + blacharka efekt cudowny koszt remontu około 10 tys. w cenie blacharz i części a remont na własną ręke ale auto wygląda i jeździ jak z salonu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW CLUB KALISZ Strona Główna -> MECHANIKA I NIE TYLKO Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin